Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

پیج رنک گوگل

پیج رنک سایت شما

پیج رنک

جاوا اسكریپت

ابزار وبلاگنویسان

آهنگ جدید

Trust Rank for armin-askarnejad.loxblog.com - 0.64 درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ

دیکشنری

تماس با ما

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه

ابزار وبلاگ



تبادل لینک تبادل لینک


چیه ...چیزی شده...

چیه ...چیزی شده...


زندگی نامه ی کری با عکس

تبادل لینک تبادل لینک
ادامه مطلب

جمعه 9 فروردين 1392برچسب:,

|
 
مرگ من

سلام خوبین؟دوستان مرگ من...مرگ من منو کفن کنید داغ من جان من ی سر ب این وبلاگ بزنید www.gham341.loxblog.com ی داستان واقعی توش نوشته شده واسه من ک داغون کننده بود شمارونمیدونم!؟برید ی سر بزنید مرسس www.gham341.loxblog.comتبادل لینک تبادل لینک

یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:www,gham341,loxblog,com,غمنامه,غم,نامردی,نارو,,

|
 
عید عید ی پسته!!!!روی لباش هم غصه!!!

عید عید ی پسته!!روی لباش ی قصه...قصه های گرونی...اون پولای توگونی!!!!! سلام سلام خوبین؟؟؟عید قشنگتون پیشاپیش مبارک هموطن های عزیز!عید 92روب همه ی شما دوستان عزیز تبریک میگم... راستی ببخشید کم میام مطلب میزارم میدونید چرا؟؟؟آخه از آدمای بیشعوری ک میان و فحش میدن بدم میاد یجورایی زده شدم از وب داشتن.بازم ممنون ک بهم سر زدید دوستتون دارم عید برهمگان مبارک بای.غصه های را با قاف بنویس ک دیگر واقعیت نداشته باشند!!!!تبادل لینک تبادل لینک

چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:عید,غصه,گرونی,پول,گونی,کونی,,

|
 

تصویری از یک زن ایده آل. . . . . . . .برو ادامه ی مطلب.خیلی جالبه ها!تبادل لینک تبادل لینک
ادامه مطلب

 
دنیا!

تبادل لینک تبادل لینک

جمعه 11 اسفند 1391برچسب:,

|
 
عاشقی...

مست بود ک گفت دوستت دارم... مستی ک پرید دوستت دارم هم... . برسرمزرعه ی سبز فلک...باغبانی ب مترسک میگفت:دل توچوبین است...وندانست ک از زخم زبان...دل چوب هم میشکند... . تبادل لینک تبادل لینک

جمعه 11 اسفند 1391برچسب:,

|
 
تصاویری از کریس رونالدو در کنار خواهرش

 

تبادل لینک تبادل لینک
ادامه مطلب

چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,

|
 
استقبال پرشور مردم شهر مادرید از قهرمان لالیگا

 

تبادل لینک تبادل لینک
ادامه مطلب

چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,

|
 
عکس های جالب ورزشی

 www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 
تبادل لینک تبادل لینک

یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:,

|
 
رونالدوی برزیل


 

رونالدوی برزیلی که خود سه بار برنده جایزه بهترین بازیکن سال جهان شده بود پاکتی را از پلاتینی و بلاتر تحویل گرفت و بعد نام "لیونل مسی" را به عنوان بهترین بازیکن سال جهان معرفی کرد. این سومین بار پیاپی است که از سال 2009 مسی بهترین بازیکن سال جهان لقب می گیرد. 

 
 
سال 2010بود که طی توافق فیفا و مجله فرانتس فوتبال جایزه بهترین بازیکن سال جهان و توپ طلای اروپا با هم ادغام شد و به این ترتیب مراسم "گالا" در زوریخ به معتبر ترین مراسم انتخاب بهترین های سال جهان در فوتبال تبدیل شد. مراسمی که با هدای جوایز در بخش های مختلف همه نگاه ها را به سوی خود جلب کرده است. و صد البته مهم ترین جایزه آن انتخاب بهترین بازیکن سال فوتبال جهان است.
از ساعتی پیش و با شروع کنفرانش های خبری متعدد تنور برگزاری این مراسم گرم شد. در یکی از نشست های مهم نامزدهای برترین بازیکنان و مربیان سال کنار هم نشستند. نشستی که البته با غیبت مورینیو و کریستیان رونالدو همراه بود. این دو برای بازی فردای رئال برابر مالاگا در رقابت های جام حذفی نتوانستند خود را به زوریخ برسانند. اما حضور فرگوسن و گواردیولا در کنار هم که دوئل فینال سال گذشته جام باشگاه های اروپا را برگزار کرده بودند در کنار مسی و ژاوی بسیار جالب توجه بود. فرگوسن که دو هفته پیش تولد هفتاد سالگی اش را جشن گرفته بود با احترام فراوانی در مورد گواردیولا و بارسولونا سخن گفت و بیان داشت: بعضی وقت ها در فوتبال باید دست هایتان را بالا بگیرید و بگوید آنها از ما بهتر بودند و در حال حاضر گواردیولا و بارسلونا به واقع بهترین های فوتبال دنیا هستند. 

 

گواردیولا: ژاوی و مسی حتی نیازی به مربی ندارند

بهترین مربی سال جهان سه مدعی تراز اول داشت. سر آلکس فرگوسن اسطوره تمام نشدنی باشگاه منچستر یونایتد؛ خوزه مورینیو، عجیب ترین و متفاوت ترین کارکتر یک دهه اخیر فوتبال جهان و پپ گواردیولا مربی جاودانه ابی اناری های بارسلونا. آماده شدن برای بازی با مالاگا بهانه ای بود که مورینیو و رونالدو را به زوریخ نیاورد وگرنه اظهار نظرهای عجیب و جنجالی مورینیو می توانست بر گرمای مراسم امشب بیافزاید. اما همه چیز را سخنان پیش از مراسم فرگوسن و تمجید فراوان او از گواردیولا مشخص کرد. اتفاقی که پیش بینی هم می شد و به این ترتیب اولین جایزه مراسم امشب به پپ گواردیولا مربی جوان و خوش آتیه بارسلونت تعلق گرفت. گواردیولا در نشست خبری پیش از مراسم خود گفت که با داشتن بازیکنانی نظیر مسی و ژاوی مسب عناوین متعدد قهرمانی کار سختی نیست و بازیکنانی چون مسی و ژاوی احتیاجی به مربی ندارند. جایزه بهترین مربی فوتبال زنان هم با ساساکی ، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن رسید.


 

 

ژاوی و رونالدو ساق دوش های مسی

سه سال پیاپی است که ژاوی، مسی را برای شرکت در مراسم بهترین های فوتبال جهان همراهی می کند. گرچه او یک دوست خوب و همبازی مسی است و در موفقیت های او نقش به سزای دارد ولی بدش نمی آمد در 31 سالگی برنده این جایزه می شد ولی گویا تقدیر او و کریستیان رونالدو چنان رقم خورده که در این سال ها تنها به عنوان ساقدوش مسی را تا تخت پادشاهی همراهی کنند و تنها ببینده این مراسم باشند. موفقیت های ژاوی در قهرمانی های تیم ملی اسپانیا در جام جهانی و جام باشگاه های اروپا می توانست در این سال ها او را به این عنوان نائل کند ولی هنرنمایی های مسی در بارسلونا گویا توانسته ناکامی های او را در رقابت های ملی جبران کند و به این ترتیب او برای سومین بار بهترین بازیکن جهان نام گرفت. پیش از این تنها پلاتینی بود که در سال های 1983 تا 1985 سه بار پیاپی برنده توپ طلای فوتبال اروپا شده بود. مسی پس از دریافت جایزه اش از دست یابی به رکورد پلاتینی ابراز شگفتی کرد و ضمن  تشکر از ژاوی به خاطر نقش موثرش در موفقیت هایش ابراز امیدواری کرد که بتواند موفقیت های بارسلونا را در تیم ملی آرژانتین هم تکرار کند.

در بخش زنان هم هوماره سا از تیم ملی ژاپن توانست بر مارتای برزیلی و ابی وامبچ آمریکایی غلبه کند و به این ترتیب عنوان بهترین بازیکن زن جهان به بازیکنی آسیایی تعلق گرفت.

 

جایزه ی پوشکاش برای نیمار

از 20 اکتبر 2009 فیفا تدارک جایزه جدیدی را دید که در کنار سایر جوایز سال در شب نهم ژانویه در زوریخ همراه با جوایز دیگر از جمله توپ طلایی و بهترین مربی جهان اعطا خواهد شد. جایزه ای که به بهترین گل زده شده در یک سال گذشته و در همه رده های سنی و مسابقات زنان و مردان و تنها به یک گل اهدا می شود و به افتخار فرانتس پوشکاش، بازیکن اسطوره ای رئال مادرید به جایزه پوشکاش نامیده شده است. برای انتخاب بهترین گل سال ابتدا فهرست ۱۰ نفره‌ای تنظیم شده و در سایت رسمی فدراسیون بین‌ المللی فوتبال قرار می‌گیرد. همه هواداران این ورزش مجاز هستند برای انتخاب گل مورد نظر خود به این سایت مراجعه و رای بدهند. مسی، رونی نیمار، ابراهیموویچ، جیوانی دوسانتوس و خولیو گومز مکزیکی، لیساندرو لوپز آرژانتینی، دژان استانکویچ صرب، بنجامین دو سولوئه بلژیکی واورالی بازیکن تیم زنان آمریکا برای دریافت این جایزه رقابت خواهند کرد. کاربران اینترنت برنده این جایزه را قبل از پنجم دسامبر بعد از دیدن تصاویر گل ها در پایگاه اینترنتی فیفا انتخاب خواهند کرد.کریستانو رونالدو در سال 2009 و حمیت آلتینتوپ، مهاجم تیم ملی ترکیه نیز سال گذشته دو برنده سال های گذشته این جایزه بودند.

سه نامزد اصلی این جایزه مسی (به خاطر گلی که برابر آرسنال در جام باشگاه های اروپا به ثمر رساند)، رونی (به خاطر گلی که برابر منچستر سیتی در لیگ برتر به ثمر رساند) و نیمار (به خاطر گلی که برابر فلامینگو در رقابت های لیگ برزیل به ثمر رساند) بودند. که جایزه بهترین گل سال 2011 در حضور پله اسطوره فوتبال برزیل به نیمار ستاره جوان فوتبال این کشور تعلق گرفت.

تیم رویایی سال زیر سایه لالیگا

اجرای مراسم امسال به عهده رود گولیت هلندی و کی موری مجری شبکه رئال مادرید بود و این دو بازیکنان تیم رویایی سال 2011 را اعلام کردند. بازیکنانی که تنها هفت تن از آنها در سالن حاضر بودند و از پله برزیلی جایزه خود را دریافت کردند. انتخاب یازده بازیکن از تنها سه تیم باشگاهی بارسلونا، رئال مادرید و منجستر یونایتد در کنار حضور نه بازیکن از لالیگای اسپانیا از نکات جالب توجه این تیم بود که گویا نشان تشکیل قطب بزرگ فوتبال جهان در اسپانیا دارد

ایکر کاسیاس، سرخیو راموس، ژاوی آلونسو و کریستیانا رونالدو از رئال مادرید، دنی آلوز و جرالد پیکه، اندرس اینیستا، ژاوی و مسی از بارسلونا و نمانیا ویدیچ و وین رونی از منچستر یونایتد یازده بازیکن برگزیده سال را برای تیم رویایی 2011 بودند.

تجلیل از سر الکس فرگوسن

گرچه پیرمرد اسکاتلندی در برابر رقیب جوان کاتالانی خود شکست خورد و البته انتظار هم می رفت که شکست بخورد اما فیفا در مراسم بهترین های امسال تقدیر ویژه ای از سر الکس فرگوسن هفتاد ساله به عمل آورد و میل سیری ناپذیر او را در کسب موفقیت طی بیست و پنج سال حضور مداوم و توام با موفیقتش در منچستر یونایتد ستود. سپ بلاتر رئیس فیفا در حین اهدای این جایزه به فرگوسن اورا جواهر دنیای فوتبال نامید و ارزو کرد که موفقیت های او همچنان در فوتبال ادامه یابد و پیری مانع راه او نشود.


 

 
 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

تبادل لینک تبادل لینک

چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:,

|
 
مراسم چهل و چهارمین سالگرد جهان پهلوان غلامرضا تختی صبح روز شنبه در ابن بابویه شهرری برگزار شد.

مراسم چهل و چهارمین سالگرد جهان پهلوان غلامرضا تختی صبح روز شنبه در ابن بابویه شهرری برگزار شد.

 


17دی ماه مصادف با چهل و چهارمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی است، مردی که مردمداری، مردانگی و جوانمردی‌اش، باعث جاودانه شدنش شد، نه افتخارات بیشمارش. با این حال تنها در همین روز است که نامی از تختی برده می‌شود و در بقیه سال...!


غلامرضا تختی در روز پنجم شهریور ماه 1309 در خانواده‌ای متوسط و مذهبی در محله‌ خانی آباد تهران به دنیا آمد. غلامرضا با توجه به شرایط سخت زندگی تنها 9 سال به تحصیل پرداخت.وی خود می‌گوید: "مدت 9 سال در دبستان و دبیرستان منوچهری که در همان خانی آباد قرار داشت، درس خواندم، ولی تنها خاطره‌ای که از دوران تحصیل به یاد دارم، این است که هیچوقت شاگرد اول نشدم، اما زندگی در میان مردم و برای مردم درس‌هایی به من آموخت که فکر می‌کنم هرگز نمی‌توانستم در معتبرترین دانشگاهها کسب کنم".آشنایی تختی با ورزش و کشتی در باشگاه "پولاد" واقع در میدان شاهپور سابق آغاز شد. وی که پیش از این گودها و زورخانه‌های فراوانی دیده بود و شیفته‌ تواضع و افتادگی پهلوانانی کشتی و ورزشی باستانی شده بود، برای نخستین بار در سال هزار و سیصد و سی و نُه به باشگاه پولاد ( واقع در خیابان شاهپور سابق ) رفت و به دلیل علاقه و استعداد وافری که نسبت به کشتی نشان داد مورد توجه مرحوم "حسین رضی زاده" مدیر آن باشگاه قرار گرفت.به این ترتیب تختی که پس از بازگشت از مسجد سلیمان در دوران سربازی تمرینات کشتی خود را آغاز کرده بود با تمرین و پشتکار مثالزدنی رفته رفته خود را از میان بازنده‌ها بیرون کشید و سرانجام در سال هزار و سیصد و سی در وزن 79 کیلوگرم به عضویت تیم ملی درآمد. وی در نخستین دوره‌ مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان (هلسینکی - 1951) با وجود آن که هنوز 21 سال داشت، نایب قهرمان جهان شد.شادروان غلامرضا تختی در سال 1331 (1952) در نخستین حضور خود در رقابت‌های المپیک با کسب 6 پیروزی و قبول یک شکست برابر "دیوید جیما کوریدزه" از شوروی صاحب نشان نقره شد. وی در این مسابقات توانست حیدر ظفر ترک را که سال پیش با غلبه بر تختی قهرمان جهان شده بود را شکست دهد






تختی در دومین دوره‌ مسابقات جهانی که در خرداد ماه هزار و سیصد و سی و سه (1954 ) که در توکیو برگزار شد، در وزن هفتم (78 کیلوگرم ) به رقابت پرداخت که با وجود پیروزی‌های درخشان و شایستگی فراوانی که از خود بروز داد با قبول یک شکست غیر منتظره برابر "وایکینگ پالم" سوئدی از راهیابی به فینال بازماند و در نهایت عنوان چهارمی این وزن را به دست آورد.تختی 6 ماه بعد در یک دیدار دوستانه در سوئد، "پالم" را با ضربه‌ فنی شکست داد و باخت غافلگیرانه توکیو را به خوبی جبران کرد. سومین دوره‌ مسابقه‌های قهرمانی جهان (استانبول - 1957) تجربه‌ تلخی برای مرحوم تختی بود. وی که در این دوره از رقابت‌ها، برای اولین و آخرین بار در وزن فوق سنگین آن زمان (87+ کیلوگرم ) کشتی می‌گرفت، به دلیل وزن بسیار کمتر نسبت به رقیبان با دو باخت حذف شد.پهلوان ایران با وجود حذف شدن در استانبول آبرومندانه کشتی گرفت و نتایجی که به دست آورد با توجه به آن که با وزن 92 کیلوگرم به مصاف کشتی گیران فوق سنگین رفته بود، در مجموع غیرقابل قبول نبود.در بازی‌های المپیک ملبورن (استرالیا ) که در آذرماه 1335 ( 1956) برگزار شد تختی یک بار دیگر در وزن هفتم (87 کیلوگرم ) به مصاف رقبایی از شوروی، آمریکا، ژاپن آفریقای جنوبی، کانادا و استرالیا رفت و با شکست تمامی حریفان اولین نشان طلای خود را به گردن آویخت. جهان پهلوان تختی در اسفندماه همان سال با غلبه به مرحوم حسین نوری به مقام پهلوانی ایران دست یافت و صاحب بازوبند شد و در سال‌های 36 و 37 نیز این عنوان را تکرار کرد











جهان پهلوان تختی در سال 1958 در بازی‌های آسیایی توکیو و مسابقات قهرمانی جهان در صوفیه به ترتیب نشان‌های طلا و نقره‌ این رقابت‌ها را به گردن آویخت و در مهر ماه سال 38 (1959 ) در چهارمین دوره‌ مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان که در تهران برگزار شد سومین عنوان قهرمانی جهان خود را کسب کرد. "بوریس کولایف" از شوروی تنها کشتی گیری بود که با امتیاز به تختی باخت و در پنج کشتی دیگر رقبای مجارستانی، لهستانی، فرانسوی، بلغار و ترک تختی با ضربه‌ فنی مغلوب پهلوان ایران شدند.تختی کاپیتان تیم ملی و پر تجربه ‌ترین کشتی‌گیر ایران در رقابت‌های المپیک 1960 رم که در این رقابت‌ها در وزن هفتم به میدان رفته بود، پس از پیروزی در پنج دیدار در مسابقه‌ نهایی با قبول شکست برابر "عصمت آتلی" از ترکیه به گردن آویز نقره دست یافت.مسابقات قهرمانی جهان در یوکوهامای ژاپن میدانی فراموش نشدنی برای کشتی ایران بود. تیم ملی کشتی آزاد کشورمان پس از حضور در هشت دوره مسابقات المپیک و جام جهانی در رقابت‌های جهانی 1959 ژاپن، پرافتخار‌ترین حضور خود در تاریخ کشتی را رقم زد و با دریافت پنج نشان طلا، یک نشان نقره، یک نشان برنز و یک عنوان پنجمی به مقام قهرمانی کشتی آزاد جهان دست یافت.جهان پهلوان تختی که در این مسابقات در وزن 87 کیلوگرم به مصاف حریفان رفته بود با حضوری مقتدرانه آخرین مدال طلای خود را به گردن آویخت. کشتی‌گیران آزاد ایران در ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در تولیدوی آمریکا (1962 ) نیز حضوری شایسته داشتند. وی در این مسابقات با حضور مقتدرانه در برابر "وان براند" آمریکایی، "مدوید" روسی و "عصمت آتلی" که از قهرمانان صاحبنام وزن هفتم بودند از حیثیت کشتی ایران به خوبی دفاع کرد و در نهایت پس از تساوی با "مدوید" جوان تنها به دلیل 200 گرم اضافه وزن نسبت به حریف از دریافت نشان طلا محروم شد و به گردن آویز نقره رضایت داد










قهرمان ارزشمند ایران در شرایطی در این دیدارها شرکت کرد که از بیماری خطرناکی رنج می‌برد با این حال عشق به ملت ایران او را به مصاف با بزرگترین قهرمانان جهان کشاند. شدت بیماری تختی به حدی بود که پس از دیدار فینال سریعاً به نیویورک منتقل و روز بعد در بیمارستان بزرگ نیویورک تحت عمل جراحی قرار گرفت.در فاصله سال‌های 1962 تا 1966 جهان پهلوان تختی با وجود سن بالا همچنان عضو تیم ملی ایران بود. اما تنها در بازی‌های المپیک 1964 توکیو شرکت کرد که در این دیدار با بد ‌اقبالی از کسب چهارمین نشان المپیک خود بازماند و به عنوان چهارمی جهان اکتفا کرد.البته جانشینان تختی در مسابقات جهانی صوفیه (1963 ) و منچستر (1965 ) ‌از دریافت حتی یک امتیاز در وزن هفتم ناموفق بودند، این امر در کنار عشق وافری که ملت ایران به جهان پهلوان داشتند، موجی از درخواست‌های مردمی و مطبوعاتی برای حضور مجدد تختی در رقابت‌های جهانی را برانگیخته بود. پهلوان 36 ساله ایران با وجود عدم آمادگی کافی و گذشتن از مرز بازنشستگی شرکت در مسابقه‌های جهانی هزار و نهصد و شصت و شش ( تیر ماه 1345) تولیدو را پذیرفت.تختی در مسابقات انتخابی مسابقات جهانی 1966 از نظر نتایج فنی و پیروزی با ضربه‌ فنی، بهترین چهره شناخته شده و به عنوان بهترین کشتی گیر وزن هفتم ایران راهی آمریکا شده بود با این حال کارشکنی‌ها و برخوردهای سوئی که از سوی برخی افراد و مقامات نسبت به او روا می‌شد روحیه‌ او را تضعیف کرده بود








جهان پهلوان به هنگام عزیمت به آخرین سفر خود، در میان خیل عظیم مردمی که برای بدرقه او و همراهانش آمده بودند گفت: "هیچ چیز نمی‌تواند مرا خوشحال کند، پول، مدال طلا، عشق و حتی عشق. نسبت به این مردمی که به فرودگاه آمده‌اند، احساس شرمندگی می‌کنم. راستی چقدر محبت بدهکارم؟ من چرا باید کشتی بگیرم؟ چرا باید همراه تیم، مسافرت کنم، تا سبب این همه مراجعت باشم؟ اگر پاسخ به این پرسش را می‌دانستم من هم می‌توانستم ادعا کنم چون دیگران هستم ... وقتی کسی نداند چه عاملی سبب خوشحالی‌اش خواهد شد، یقینا نخواهد توانست بگوید چرا کشتی می‌گیرد و چرا همراه تیم مسافرت می‌کند".تختی که بی‌امید به مصاف تازه نفسی‌ها و جوانان جویای نام رفته بود، متاسفانه با بدترین قرعه‌ ممکن نیز مواجه شد به طوری که پس از پیروزی پنج بر صفر در مقابل حریفی از مجارستان به مصاف "الکساندر مدوید" و "احمد آئیک" (نفرات اول و دوم این دوره از رقابت‌ها ) رفت و با قبول شکست در برابر آنها برای همیشه با صحنه‌ کشتی خداحافظی کرد.بر همین اساس و به منظور ارج نهادن به پایمردی‌های آن بزرگوار مراسم یادبود چهل و چهارمین سالگرد درگذشت این دلاور دوران، ساعت 9 تا 12 روز شنبه 17 دی‌ماه در آرامگاه این پهلوان، واقع در ابن بابویه شهرری برگزار می‌شود. همچنین مراسم دیگری از ساعت 15 و با حضور عباسی وزیر ورزش و جوانان و قهرمانان و پیشکسوتان کشتی و ورزش زورخانه‌ای در سالن همایشهای اکادمی ملی المپیک برگزار می شود








 

 

تصاویری متفاوت از جهان پهلوان تختی
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

روحش شاد یادش گرامی...

 

 

تبادل لینک تبادل لینک

دو شنبه 19 دی 1390برچسب:,

|
 
مسابقات اتومبیلرانی آفرود (دو دیفرانسیل) روز جمعه در تبریز برگزار شد...

 

مسابقات اتومبیلرانی آفرود (دو دیفرانسیل) روز جمعه در تبریز برگزار شد...
 

 

 

تبادل لینک تبادل لینک

یک شنبه 18 دی 1390برچسب:,

|
 


سلام دوستان گلم من آرمینم سازنده ی وب وحالا با بهترین دوستم شیرزادجان امدم که مطلب بزارم امیدوارم که خوشتون بیاد نظریادت نره!!!!!!!!!!!!!!!اگه از کرمان کسی امد حتما بگه مرسی بوس بوس


2afm
دانلود رایگان...
شعر
عکس
عکس ورزشی
داستان
داستان ورزشی
مطالب جالب
آرمین
تصاویر جالب
مطالب وعکسهای جالب

 

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چیه ...چیزی شده... و آدرس www.armin-askarnejad.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر Armin2afs





فاز منفی
freebeat
عشق ونفرت
رفیق نارفیقم...عشقمو برد ز پیشم...
melodyhaa
land of darkness
nadia
من و وبلاگم
شب های عاشقی
پرسپولیس قهرمان
ژیگولوهای سقز
خسته ولی گاهی امیدوار
بختیاری یعنی بمب اتم
جالب و دیدنی
محفل صمیمی عاشقان
برج سرگرمی
♥ ♥ ♥ ♥ ( Love is ) ♥ ♥ ♥ ♥
دختران ایرانی
دانلود
حرف های ناگفته
من و وبلاگم
menha.ir
افزایش گوگل پلاس
بانک اطلاعات نرم افزار
شیراز وان
کویر موزیک
دختر زیبا
دخترک پاییز
رازهای پشت پرده
فيلم و سريال
طلوع یک عشق
کلبــــــــــــه تنهــــــایی!!!
خودمونی
دانستنیها
بچه های بد
ويروس وهك وبرنامه
ღ♥ღ ستاره ღ♥ღ
♥ فقط برای تو ♥
...مسافر مهتاب...
طلوع يك عشق
raha&eli
زیبا ترین و جالب ترین عکس ها و مطالب روز دنیا
بزرگترین سایت عکس و اهنگ و فیلم Sarzamin
عکس و عکس و عکس تو عکس کده (عارف)
تااخرین نفس
سايت رايموند باغوميان(كامپيوتر)
سلام به وبلاگ وحشت خوش امدید
دخمل و پسمل
متنوع ترین وبلاگ فارسی
دخترونه
پروژه دانشجویی
teshneyekhoda.blogfa.com
لوکس دانلود
زیر باران بی تو ...
baran
تقدیم به رها...
رها و ارمین
bluebloodgirl
بهترین محصولات
سفر های مهتاب
.•* *•. .•*دختر بــــــــلا .•* *•. .•*
الیسا کجاست؟؟
دختر طوفان
آنلاين ترين وب رپ 2
دوستای عزیزم خوش اومدین سلامممممم برای سرگرمی جوانها ونوجوانها
سوژه ی خنده
دختر آسموني
دوست یابی
دانلود آهنگ و اخبار موزيك و.......
My PMC
بي بهانه,عاشقانه
تلخ اما شیرین
اشعار استاد مسعود امینی
متنوع ترین وبلاگ کل کل بین دختر پسرا
My Love Is 7da
music-fa
دوست بامعرفت
نوجووناي 14-15 ساله(برو حال کن)
you+me=love
من و وبلاگم
2خر بیرون پسرها داخل
moein009بیا تو دم در بده
zed boys
جای خوشگلا
سروصدا
بروزترین وبلاگ -ashkan
کوکولان
كلوپ هواداران كريم باقري
بیا تو حال کن
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

شکار لحظات ورزشی
تصاویـر برگزیـده سال 91 از سراسر جـهان
عکس های زیبا
تصاویر برگزیده سال 91
عکس های جالب و دیدنی
Jessica Hart
عکس هایی از سای خواننده ی کره ای
عکس های جدید گلشیفته فراهانی و بهروز وثوقی
صدف طاهریان
اودوستم ندارد
تن دوقلب............
تن دوقلب.........
ب نظر شما....
عشق...
تنهایی بهتره..........
فرهاد..........شیرین
فرهاد..........شیرین
فرهاد..........شیرین
مطلب

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 6334
تعداد مطالب : 854
تعداد نظرات : 159
تعداد آنلاین : 2


>